Dag 21 - shopping & strand

6 augustus 2015 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Gisterenavond naar the Mall at Millenia geweest, even kijken of daar leuke winkels waren om lekker te shoppen. Ik weet dat ik Naomi blij kan maken met een Forever21 en een Victoria's Secret en laten deze er nu allebei zijn! Natuurlijk waren er talloze andere leuke winkels, reden genoeg om er vandaag nogmaals met Naomi en Jesse heen te gaan.

Het centrale gedeelte van de Mall, de koepel is van glas en daaronder staan in een kring allemaal zitbanken. Er boven hangen screens waarop modeshows of natuurfilms worden vertoond tezamen met muziek. Mooie combinatie!

Als we moe en voldaan zijn van onze aankopen gaan we eten in de Mall en daarna rijden we naar de kust, Cocoa Beach. Anderhalf uur rijden, het weer betrekt en met regen komen we aan. Het hotel is een La Quinta (dat is een hotelketen), dit keer is het een mix van hotel en motel. Heel goed te doen en we hebben een buitenzwembad.

Als het droog is gaan we richting strand. Het is avond en er hangt een gezellig sfeertje rondom de plaatselijke strandtent "Mambo's". We hebben helaas al gegeten maar dat gaan we zeker een keer doen. Michelle is onze serveerster en verzorgt onze drankjes. Naomi heeft haar ID mee dus kan eindelijk bier meedrinken. Jesse zit aan de cola en doordat je elke keer een refill krijgt komt de cola bijna zijn neus uit.

We hebben het reuze naar ons zin met het oprakelen van anekdotes uit al onze vakanties en gaan dan ook pas na 12 uur huiswaarts om lekker te slapen. Morgen gaan we naar het strand om te zwemmen en te zonnen.

- Marja

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Charlotte:
    13 augustus 2015
    Hey lieve allemaal!
    Wat zijn jullie een mooie en gevarieerde reis aan het maken. Grappig om zo op afstand de dagelijkse belevenissen te mogen lezen. Hopelijk is het mooi weer vandaag en kunnen je genieten van een relaxte stranddag. Nog een weekje voordat jullie weer naar huis komen? Heb het maar goed daar samen! Warme omhelzing en veel liefs, Charlotte