Dag 23 - regenachtig...

8 augustus 2015 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Vol goede moed staan we op om deze dag om lekker naar het strand te gaan. Wat een pech: het weer is wat bewolkt, maar met een positief gevoel gaan we na het ontbijt weer fijn naar het strand. Helaas na een uur betrekt de lucht en besluiten we om maar weer terug naar het zwembad te gaan. Het zit niet mee en de lucht wordt steeds donkerder.

Regen en onweer wisselen elkaar af en het ziet er niet naar uit dat deze dag nog zonnig gaat worden.

Na het douchen vertrekken we naar Ron Jon's Surfshop. Een gigantische winkel waar allerlei merkkleding te koop is op het gebied van sport en water. Ik heb nog nooit zoveel slippers van allerlei merken bij elkaar gezien! Misschien een leuke bikini? $102 voor een bovenstukje! Toch maar niet. We verlaten de winkel zonder iets gekocht te hebben.

Na een ijsje gegeten te hebben bij de McDonald's gaan we gezellig eten bij Michelle in "Mambo's".

Wat leuk, er is live-muziek. Twee mannen met gitaar zingen bekende liedjes en een aantal gasten mogen ook een bijdrage leveren. Er is een man die het duo begeleidt met twee congo's in het lied "You can't always get what you want" van de Rolling Stones. Geweldig om te horen. Wat een sfeer in het restaurantje in de buitenlucht aan het strand.

Michelle is weer onze vaste serveerster. Ik eet een salade uit een tacobowl, Jesse een overheerlijke chickenwrap, Naomi sweet potato fries en een mahiburger en Jeroen fish taco's. Wat kan je daar heerlijk eten!

Na afscheid genomen te hebben van Michelle lopen we terug naar onze kamer om te gaan slapen. Hopelijk is het weer morgen beter al beloofd het weerbericht niet veel goeds.

- Marja