Naam:
Foto’s:
177

Over ons

Ons reisgezelschap bestaat uit:
- Marja & Jeroen (ouders)
- Naomi (dochter, 24)
- Jesse (zoon, 15)

Over onze reis

In 2005, 2008 en 2011 hebben we gereisd door Amerika. Onze eerste reis was met een camper, toen hebben we de westkust bezocht. Reis twee was heel speciaal: Marja en Jeroen zijn toen getrouwd in Washington State, en daarna zijn we met z'n allen naar Hawaii geweest. Reis drie in 2011 bestond uit een trip naar New York en naar Las Vegas, en vanaf Vegas zijn we toen richting het noorden gereisd - wederom met een camper. Dit keer doen we de oostkust! We beginnen in Michigan, waar we familie zullen bezoeken. Daarna gaan we een stukje door Canada, om onder andere de Niagara Falls te zien. Vervolgens zullen we naar het zuidoosten reizen, om te eindigen in Florida. Hemelsbreed is dat zo'n 2200 kilometer, maar aangezien we langs de kust zullen rijden, wel wat meer. Een hele trip dus!

Bezochte landen

Wij hebben 24 landen (10%) bezocht:

België, Cambodja, Canada, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden.