Dag 24 - stranddag

9 augustus 2015 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Jeroen is zoals gewoonlijk alweer vroeg op en weet te vertellen dat de lucht blauw is en geen wolken! We staan vlug op, gaan ontbijten, pakken onze spullen, laden deze in de auto want het is onze vertrekdag en spoeden ons naar het strand!

Het is zondag dus lekker druk op het strand en de golven zijn hoog. Het is warm dus we liggen veel in het water. Natuurlijk smeren we ons regelmatig in maar de zon staat loodrecht op ons, er is haast geen ontkomen aan zonder parasol…. We genieten volop, zien weer dolfijnen en pelikanen, filmen met de Go-Pro boven en onder water.

Om 4 uur gaan we afspoelen bij het zwembad, zwemmen nog wat en voelen ons dan toch wat verbrand. Tijd om terug te rijden naar Orlando waar we een resort hebben geboekt met een mooi zwembad. Altijd spannend om ergens naar toe te gaan wat op een foto of door recensies wel leuk lijkt maar inmiddels door opgedane ervaring, best tegen kan vallen.

Na anderhalf uur rijden komen we aan bij het Barefoot Resort. Inmiddels zitten we midden in een regen- en onweersbui dus oppassen met uitladen van de spullen. We zitten op de zesde verdieping nadat Naomi nog geupgrated heeft. We hebben mooi uitzicht over het meertje en het zwembad.

Het is een appartement met 1 slaapkamer en een bedbank. Het heeft een wasmachine, droger, koelkast met ijsblokjesmaker, afwasmachine, strijkplank en een volledig ingerichte keuken. Het is gezellig ingericht en de muren zijn geverfd met allerlei mooie kleuren. De slaapkamer is lichtblauw en de huiskamer geel. Ook hangen er mooie schilderijen met mooie kleuren en…. we hebben een balkon wat omgeven is met gaas want er zitten hier in de avond veel muggen.

Na het uitpakken van de koffers gaan Jesse en Naomi de bedbank op maken. Helaas blijkt het matras van de bedbank te dun te zijn en lig je op de spiralen die in het matras zitten. Wat een tegenvaller! We gaan toch klagen bij de receptie want zelfs als je het op de grond legt voel je de spiralen nog. Er zijn helaas geen appartementen meer beschikbaar dus krijgen we meer dekens en lakens en moeten we morgen terug komen voor een oplossing. Jesse besluit om op de kussens van de bank te gaan slapen en Naomi op de grond met een heleboel dekens op het matras. Nu maar proberen te slapen en morgen kijken wat ze aanbieden…..

Maar wat zijn we verbrand!!! Niet meer leuk en erg pijnlijk! Morgen niet in de zon!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl