Dag 4 - Grand Rapids > Hamilton

20 juli 2015 - Grand Rapids, Michigan, Verenigde Staten

Vandaag was de laatste dag in Grand Rapids voor ons, hierna vertrekken we naar Canada! We hadden afgesproken om te ontbijten bij Jae thuis, samen met nog wat andere familieleden. We hebben daar in de tuin gegeten, heel leuk om nog even wat quality time te hebben. We hebben nog het appartement van Nel bekeken, zij woont in een ouderenwoning, en dat is mooooi. Een supergroot complex met zwembad, sauna, fitness, restaurant, noem maar op. Heel fijn woont ze daar. In zoiets wil ik ook wel wonen als ik oud ben hoor!

Na het ontbijt en het bezichtigen van Nels woning gingen we naar Sondra en Kelly, omdat Kelly (hij is fotograaf) nog foto's wilde maken bij een statue (La Grande Vitesse) in down town Grand Rapids. Tien jaar geleden heeft hij daar namelijk ook foto's genomen van Lizzy en mij. Wederom een herhaling dus! Kelly schoot welgeteld 6 foto's van me en riep: I GOT IT! Nou, dat was een snelle fotoshoot! Hij stuurde die middag meteen de foto's en ja.. Hij heeft gelijk, ze zijn heel erg leuk!

Daarna gingen we op weg naar Canada. We willen namelijk de Niagara Falls zien en vanaf de Canadese kant is het uitzicht mooier. En als we dan toch in de buurt zijn, kunnen we net zo goed door Canada reizen! Krijg ik ook weer een stempel in mijn paspoort, ik ben goed op weg met sparen. Heb er vijf van Azië en nu Amerika en Canada ook! We hadden vanochtend een hotel geboekt in Hamilton, dat ligt ongeveer een uur rijden van de Niagara Falls. Het was vanaf Grand Rapids bijna zes uur rijden, dus we kwamen rond 21:00 uur aan in het hotel. Het is weer een mooie kamer! As we speak zit ik dit te typen aan het bureau, Marja en Jeroen en liggen televisie te kijken en Jesse is met z'n iPhone bezig. Fijn om ook even wat tijd voor jezelf te hebben, dat is wel nodig na deze drie dagen socializen met familie. Morgen gaan we naar Niagara Falls! Ben heeeel erg benieuwd. Welterusten!

- Naomi