Dag 2 - Grand Rapids

18 juli 2015 - Grand Rapids, Michigan, Verenigde Staten

Vandaag begonnen we de dag met ontbijt in ons hotel. Er is van alles, weer heerlijk Amerikaans. Muffins, cinnamon rolls, toast, yoghurt, cereals of course, fruit, havermout. Prima! Gelukkig hoefden we niet te haasten, want we hadden pas om 16:00 uur afgesproken bij Marcia thuis. Het is tien jaar geleden dat we hier voor het laatst zijn geweest. In 2005 waren we hier ook, en mijn vriendin Lizzy was toen ook mee. Tien jaar geleden!! Jesse was toen nog een klein ventje van 6, ik was zelf 14 en volop in mijn alternatieve periode (hihi). Toen hebben we ook gegeten (en gezwommen!) bij Marcia in de tuin. Nu een herhaling dus! We hebben na het ontbijt lekker rustig aan gedaan, ik heb zelfs nog geslapen: jetlag…

Bij Marcia was het na tien jaar eigenlijk nog niets veranderd. Het zwembad was er nog steeds! Er kwam veel familie om ons te zien en om gezellig met zijn allen te eten. Helaas ging het later wel regenen, maar toen verplaatsten we ons gewoon naar binnen: toch genoeg plek! Het was zo leuk om iedereen weer te zien. Het voelt ook helemaal niet alsof het zo lang geleden is, het voelt goed en vertrouwd. 's Avonds gingen we nog naar een bar waar Ruth Ann de karaoke ging leiden: wauw, wat een typisch Amerikaanse bar. Hilarisch om een keer mee te maken. Allemaal van die stereotype mensen die zich daar volgooien met eten en bier en karaoke gaan zingen. Jesse bestelde en cola en kreeg ZO'N groot glas, volgens mij was het bijna een liter! En dat voor een luttele 2 dollar. Welcome to America!

We spraken met Sondra af om morgen bij hen thuis te verzamelen om daarna naar Lake Michigan te gaan. Het wordt mooi weer als het goed is, dus dan kunnen we zwemmen en zonnen!

- Naomi

Van reisblog naar fotoboek