Dag 1 - heenvlucht

17 juli 2015 - Grand Rapids, Michigan, Verenigde Staten

's Ochtends stond de wekker vroeg, want om half 8 gingen we richting het vliegveld. We vlogen vanaf Brussel, dat is dichterbij Goes dan Schiphol! Leo bracht ons naar het vliegveld, en zonder problemen checkten we onze bagage in. De vlucht van Brussel naar Washington DC verliep prima. Jeroen, Jesse en Marja hebben alle drie een paar films gekeken. Ik heb geen film gezien. Wat ik dan heb gedaan? Geen idee. Een beetje gelezen, muziek geluisterd en geslapen. Na 7,5 uur kwamen we aan in de hoofdstad van de Verenigde Staten. Hier moesten we ongeveer 3 uur wachten tot onze volgende vlucht zou gaan. We aten pizza als 'avondeten' (voor ons was het eigenlijk al 12 uur 's nachts, maar daar was het 6 uur eerder) en daarna gingen we (na een uur vertraging) met een mini-vliegtuigje richting Grand Rapids, Michigan. Het was een heel klein, oud vliegtuig: ik wilde het schermpje van mijn raampje naar beneden doen en toen viel het kozijn opeens naar beneden! Zo maak je nog eens wat mee! Op het vliegveld van Grand Rapids stond onze huurauto klaar: een Chrysler Town & Country. Wat een gigantisch ding! Je past hier makkelijk met 7 personen in en in de achterbak kan dan ook nog veel bagage. Top! Het is natuurlijk ook wel nodig dat we een comfortabele auto hebben, we gaan heel wat kilometers afleggen de komende vier weken. Toen we eenmaal ons hotel gevonden hadden, zijn we meteen gaan slapen. Hopelijk krijgt de jetlag ons niet té erg te pakken!

Oh trouwens, we hebben een actioncam (een GoPro-achtige camera) gekocht, heel erg blij mee!

- Naomi

PS: Ik krijg de foto's niet in de juiste volgorde, ze gaan nu van het einde van de dag naar het begin van de dag. Misschien dat ik daar later nog iets op vind!

1. Malou:
    20 juli 2015
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! En die autoooo, aaaahhhh! Zo mooi! Veel plezier en tot het volgende verhaal!
  2. Sonja Godeschalk:
    20 juli 2015
    Goed om te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Het avontuur kan beginnen.
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.
    Tot het volgende verhaal.
  3. Carina Walhout:
    20 juli 2015
    Noueewhhhh. Khad tr ook nog bij gekund zie ik wel. Wat n giga bak zeg...lekker comfortabel.
    Hopelijk niet teveel last van de jetlag. Veel plezier.