Dag 8 - reisdag

24 juli 2015 - Dartmouth, Massachusetts, Verenigde Staten

Van deze dag heb ik helemaal niet veel informatie. We ontbeten in ons hotel in Peru, wat heel goed was, en daarna gingen we weer de auto in. Ik kan je niet vertellen hoe blij ik ben met deze ruime auto, je zou maar zo veel kilometers af moeten leggen in een mini-auto! Hier kan je lekker je benen streken, een film kijken, je stoel naar achter klappen en een dutje doen. Echt heel fijn. Vorige keer toen we naar Amerika gingen hadden we een camper, dat is ook erg fijn. Daar heb je echt álles bij de hand, zelfs een koelkast en een magnetron, stromend water en als het echt niet anders kan ook  een wc. Het voordeel van deze auto in tegenstelling tot een camper is natuurlijk wel dat je veel flexibeler bent - zo'n camper is echt gigantisch.

We reden vandaag van Peru, Vermont naar Plymouth, Massachusetts. Of nou ja, niet naar Plymouth zelf, maar een stadje daar 3 kwartier vandaan. Terwijl ik dit typ besef ik me dat dit in Nederland heel raar klinkt: stel je voor dat je een weekendje naar Amsterdam gaat en dan een hotel boekt in Rotterdam! Maar hier is dat allemaal anders: het is zo'n groot land, de afstanden zijn veel groter. 3 kwartier is hier niks!

Onderweg hadden we boodschappen gedaan bij een supermarkt en daar salades en brood gehaald. Beetje compenseren met het dure verblijf hè! We aten op onze hotelkamers en daarna gingen Jeroen en Marja naar een bar om de hoek. Marja whatsappte me om te zeggen dat het heel leuk was, dus ik ging er ook naartoe. Het was inderdaad erg gezellig, en samen hebben we lekker biertjes gedronken! Jesse was nog op de hotelkamer, die haalt z'n ontspanning uit filmpjes kijken. Nogmaals: fijn dat iedereen af en toe zijn eigen ding kan doen!

1. Petra:
    29 juli 2015
    Hoi hoi vakantiegangers,
    Zo te lezen genieten jullie enorm in dat grote USA! Ook wij zitten in the USA maar dan in het Noorden...
    Fijne reis versder en erg leuk om jullie blog zo te volgen..
    Groet Petra